lørdag den 26. marts 2011

Nyt: PUNCH TOWN X-BREED eX

Så har postmanden lige været forbi med disse sparrings handsker. Det lykkedes endelig efter cirka en måned, eftersom butikken i England havde startet med at sende dem i en forkert størelse, og de derefter skulle ombyttes. Sådan noget tager nu engang lidt tid :D


Nu skal jeg lige have dem prøvet af inden jeg kan fortælle mere om hvordan de fungere, men umiddelbart ser kvaliteten lækker ud, som den plejer at gøre når vi snakker Punch Town. Selve paddingen virker meget stiv, og skal nok lige tæskes tilrette.


Lukke systemet er ikke noget mans er hver dag. Først er der en velkro-strop som man kender det fra de fleste andre handsker, men derefter er der en elastisk "sok" man trækker ned over, som sørger for at holde troppen på plads.

Jeg vil vende tilbage med en anmeldelse på et senere tidspunkt, når jeg har fået lejlighed til at arbejde med dem, og har brugt dem nogle gange.

1 kommentar:

  1. Jeg gav mig til at kigge lidt nærmere på handskerne, og det viste sig at paddingen i højre handske er en del mere stiv i det end i den venstre. Ikke så fedt med et sæt handsker der føles som 2 forskellige. Jeg har derfor kontaktet PunchTown, og det ender nok med at handskerne skal byttes endnu engang. Sikke noget rod!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.