lørdag den 2. april 2011

Nyt: Venter på nyt PunchTown gear!

Som skrevet tidligere, havde der været en del bøvl i forbindelse med de PunchTown X-BREED eX sparring handsker jeg havde bestilt. Det hele startede op for cirka halvanden måned siden, og har ellers kørt på produktfejl, ventetid, samt en masse bøvl og tid med at sende pakker og mail retur til England.

PunchTown tog denne sag meget seriøst, hvilket man også kan læse om i Kundeservice afsnittet i den anmeldelse jeg har skrevet omkring dem.

Pga. alt det bøvl jeg har været igennem som kunde, og for at jeg skal få min tillid til dem tilbage, vil de tilføje kamphandsker, shinguards, samt en T-shirt, ud over de sparringshandsker jeg selvfølgelig stadig mangler. Dette må være den ultimative win / win for et firma som dem, eftersom de ved, at dette vil medføre god omtale og en glad kunde i form af mig, og de samtidig forærer mig egne produkter, som de har fået fremstillet til et minimum af den endelige salgspris.

Uanset hvad, glæder jeg mig da til at modtage pakken fra PunchTown, som vil indeholde følgende:


KARPAL eX TAT2 MK II - Kanji



KRURIS eX- Advanced Shin Instep Guard


Deranged T-shirt



X-BREED eX


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.